luni, 22 iulie 2013

OF ... ASTA E OFTAT SI NU ANTONIMUL LUI ON

Nu am chef de scris, aștept să plec la mare... așa că .......,  doar poze după ultima incursiune în Area zero. Sper să surprind cu LUNA de pe cerul de acolo.

 O gladiolă pentru cititori...!
 Apoi o... Bună dimineața
 Apoi mai multe Bune dimineți
Hai că așa ceva nu fotografiezi în fiecare zi... pardon noapte! noroc de zum-ul aparatului că și eu m-am speriat
 Ce am muncit eu în ultimele zile cât am fost acolo....
 Aici pentru detaliu are și robinet în spate pentru furtun... scuzați dezordinea din fundal, deh curte în care se construiește pe apucate. Ce bine e de voi care locuiți în rural. eu am 40 de km de la oraș până acolo.... și 14 ani până la pensie :))!!!
Am timp să construiesc ....!





LUNĂĂĂĂĂĂĂ





Aici nu e mâncată de vârcolaci, nuuuu!!! Între mine și Ea era un cablu electric. Și ruralul este bântuit de cabluri...!



Sus e ultimul detaliu cu cișmeaua mea dragă. Mai am să o șlefuiesc și să pun ceva marmură deasupra și în acele 2 gauri de care sigur vă întrebați!  În ele vor fi 2 jardiniere cu flori vara iar iarna .... bucăți de polistiren....!



Salcâmul lui moromete pe care am să-l tai când o să vină aștia cu funciirea....  și roșii în toate variantele. Nu numai că nu au văzut pic de chimicale, săracele nici apă nu au văzut decât de la ploi, dar sigur sunt nestresate. Nu le-am deranjat decât în vizitele mele din wikenduri și atunci doar pentru ședințe foto.






Aici am niște busuioc.





Iaca și câteva petunii ....


Și ultima reprezetare corcodușerească. Din păcate cad pe jos și putrezesc. Încă nu are cine le transforma în rachiu, compot sau alte gemuri



Un bostan plăcintar....




Câți ghicesc ce am în poza din stânga? Nu știu Câți dar nu vă chinui.... Sunt niște NAPI veritabili ! Trecuți cu viză de flotant anul acesta în Area zero


Am niște salcâmi uriași care și ei vor cădea pradă drujbei. La noi i se zice glădiță sau salcâm american .... știți voi ce spun.... au păstăi mari și late și niște țepi.......!
Aici sunt eu, Don Niai care vă salută cu drag dar care în viitoarele două săptămâni o să citesc.... și poate voi scrie ceva amintiri din neuronul meu singuratec, sau poate MAREAAAAA !!!
                                                

Un comentariu:

  1. Buna dimineata, zorea, buna dimineata Don Niai! Ai o luna cu dunga, speciala, stiu eu.
    Mergi la mare, vacantuieste-te pentru un an.
    Te astept. :)

    RăspundețiȘtergere