joi, 4 iulie 2013

PRELUDIU LA UICHEND




De fapt încă nu sunt decis să promovez acest blog. [prin promovare mă refer la  linc-ul acestui blog adăugat rețelelor largi de ... (hmm!) prieteni]. L-am oferit câtorva prieteni blogheri (eu așa îi consider – prieteni), la 2-3 cunoștințe și musai lui... Dona Dana. Nu știu de ce, dar simt eu niște complezențisme de genul .... (nu că nu ar putea trăi ei fără lecturile astea!) ”da... interesant, frumos, imi place...!) Iaca! Și uite așa am ajuns la concluzia (ce-i drept foarte repede față de profesioniștii pe care îi citesc) că de fapt pe blog scrii doar pentru tine. Scrii pentru tine pentru că îți este drag să te citești, îți este drag să umbli pe la statistici... (mi-am dat seama repede că vizualizările nu înseamnă și lecturi...!), scrii pentru a avea o oglindă a evoluției tale în timp pe segmentul axat...! Și uite așa numeri că de fapt ai un grup foarte mic, de ordinul cel mult între 10 și 20, care așteaptă cu drag și nerăbdare să învețe din experiența ta.  ... Și apoi prin natura noastră, noi oamenii ne simțim tare importanți când un mouse undeva la distanțe foarte mari apasă un clic pe pagina ta (a se citi sufletul tău!). Doamne, dar nu vreau să fiu răutăcios, dar uneori, a fi realist este perfect egal cu a fi răutăcios sau... cârcotaș.
 Aș schimba un pic paradigma și aș scrie despre ce îmi doresc să fac în uichendul ăsta (chiar îmi place să scriu uichend așa și nu altfel!). Așa că vizită la Area zero, treburi mărunte și multiple gen: finalizare aducțiune apă, proiectare și dus într-un anumit stadiu ideea de cișmea în curte, îngrijit fugar grădină neglijată și notat observațiile pentru o grădină viitoare, care va primi mai mult respect, planuri, experiențe, vise, etc. Așa că vor fi poze, vor fi relatări, mai ales că încerc să lipesc ziua de vineri uichendului acesta.
Doamne, ce frumoasă este viața! Nu-i așa că se vede și din unghiul tău la fel? Dacă nu se vede, schimbă repede unghiul pentru că vremea trece!

4 comentarii:

  1. ai dreptate,asa e viata FRUMOASA,ce-i drept uneori mai trebuie schimbat unghiul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata e frumoasa cu bune si rele. La inceputul blogului meu vroiam cat mai multe comentarii si vizualizari dar am ajuns la aceeasi concluzie ca si tine: scriu pentru mine si pentru gospodaria mea.
    E atat de frumos sa stai in curte si sa faci planuri si schite pentru gradina, pentru boxele pasarilor, sa te gandesti unde o sa fie amplasate. E atat de frumos dupa ce ai dus la indeplinire un plan sa staipe o buturuga si sa te bucuri de reusita.
    Spor in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate cu scrisul pt tine, de fapt chiar asta e. Mie imi prinde tare bine experienta de anul trecut. Plus ca pot revedea ceva animalute ce intre timp au disparut si-mi pot aduce aminte anumite intamplari cu ele.
    Nu stiu faza cu click-ul si mandria...in momentul in care o sa incepi sa primesti injuraturi, frustrari, istericale, idiotenii pe mail si in comentarii, nu cred ca iti mai ramane ceva mandrie, ci un pic de teama atunci cand iti apar "x-spe comentarii in asteptare".
    Da, prefer adevarul si realismul, decat lingusiri si minciuni.
    Eu zic sa te apuci de treaba si sa arati, celor pe care ii consideri prieteni, experienta ta.
    Intr-adevar, viata e frumoasa, prietene :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Va cer scuze, am raspuns tarziu comentariilor voastre din cauza de lipsa de internet. O sa se intample de cate ori am sa merg acolo pana la "mutare". Am poze, o sa revin cu o postare. Va multumesc pentru participarea la constructia mea

    RăspundețiȘtergere