miercuri, 18 iunie 2014

ABSENTA JUSTIFICATA

EPISODUL IV

Asa si.....

...au inceput sa soseasca si alte materiale. URSA (ursa o fi nevasta ursului?)

Dupa ce am descarcat tabla a inceput ploaia. Asta probabil sa fie verificata garantia produsului.

Si iar leaturi peste leaturi ca asa trebuia...

Si a venit CTC-ul, sa vada daca avem autorizatie, sa vada daca respectam proiectul.... Cand s-a pripasit printre picioarele noastre i-am pus numele ”puchinoasa” din cauza starii in care se afla. Apoi fetita unor vecini a venit si a zis: are nume? nu prea - zice dona Dana. Sa ii pun eu? zice ea. Da, zice dona...si fetita i-a zis repede AIDA....!!!! Noi stupefiati. Cum i-a venit? Vai ce copil inteligent.... Asa o sa o cheme pe puchinoasa. Apoi tatal copilului ne-a lamurit. Zice: pai la mine in curte toate vietatile au un singur nume - AIDA. Ne-am amuzat dar AIDA PUCHINOASA  se numeste chiar daca este venetica si nestatornica. De remarcat ca e prima vietate din AREA ZERO. (Asta in faza asta....)...si cand ma gandesc ca ramane singura 5 zile pe saptamana.....

Nici nu am observat noi, dar innebunisera de tot salcamii. Si ce miresme si ce flori....

Masurat in lung si lat - 10 x 6 pentru mansardat!

Ce avem noi aici? Nu e frumos ca sta cu spatele la fotografiat dar asta e.... de fapt asta e spatele casei.

Si ce? Socul e mai prejos? 
Iubita mea, ai regăsit când plouă
                                                Imagini ce redau o-mbrățișare
                                                Salcâmi și soc îmbrațisați prin rouă
                                                Albine ce furau parfum din floare

Latura vestica

Drumul catre casa ....

Ea,... floarea de macies...!!

Si apoi vizita la vie, vie care a trecut cu brio in clasa a treia. Anul acesta sper sa primeasca premiul cu coronita daca va sti sa ofere ...un buchet!

Eiii..... aveti voi asa ceva?

Mai sunt si sarbatori. Cred ca aici e 21 mai sau pe aproape. Mai ales ca a fost contracronometru don Niai.

Iaca na. Ne-am pus geamuri si usa... :))


Ne-am miscat repede. Adica am fost iuti. De la ardeii astea am deprins iuteala.

Partea dinspre est. In acel balcon a rasarit si va rasari soarele, acolo se vor scrie povesti, se vor servi cafele si depana amintiri.

Capsuni bezmetici. O parte din ei au cazut in primele borcane cu dulceata din AREA ZERO

Acesta este modelul 2014 nefinalizat. Termen de executie 17 zile a cate 12 ore,  x 3,5 barbati la munca (0,5 dintr-un barbat a fost munca lui  don Niai ca in rest, cu proiectul intr-o mana si cu sfaturi in cealalta), dona Dana cu program o norma si jumatate pe zi, ea fiind femeia misterioasa care facea mancare si care nu a fost zidita. 

Sfarsit episod 4

4 comentarii:

  1. SUPERB CE AM VAZUT.SUCCES PE MAI DEPARTE .ASTEPTAM EPISODUL URMATOR.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza cu Aida m-a terminat! :)) Aida le cheamă pe toate! Heheh.
    În antepenultima poză, în dreapta casei, ce se vede? Garaj ori atelier?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In poza la care faci referire e o fereastra la un dormitor, apoi usa la o magazie de alimente, apoi un wc de serviciu cu intrarea de afara ca sa nu deranjam baia , iar ce se vede pe fundal e un perete cu rang de gard facut din zid. Peretele acela sau gardul acela a dat multe batai de cap curiosilor locali, Ei oricum nu citesc pe blog sa vada explicatia. Acolo poate voi construi un gratar si un cuptor de paine cu o copertina usoara....

      Ștergere