marți, 17 iunie 2014

ABSENTA JUSTIFICATA


Pentru cei care s-au intrebat de ce nu au mai aparut postari pe TARA MEA CULTURA MEA le pot spune ca daca citeau cu atentie postarile din 2013 si-ar fi raspuns, daca  nu au facut-o le explic in postarea actuala. In ”traseul meu catre rural” era o etapa trambitata de anul trecut si anume transformarea locuintei din AREA ZERO. Alaturi de dona Dana am inceput operatiunea. Nu stiu ce sa povestesc dar cred ca pozele o sa ma ajute din plin. Incerc sa le postez intr-o anumita logica.... sau poate nu! Si timpul trece simtitoriu si benefic pentru planurile mele. A fost o imbinare placuta intre plantele care isi cereau anotimpul si proiectele mele de constructii. Cateodata unele au fost neglijate in defavoarea altora dar pana la urma am obtinut BUCURIA VIETII pentru noi. In tot acest timp am citit ce au mai mai facut cei din lista mea. Si m-a bucurat! Asa ca vizionare placuta!!!!


EPISOD - I
Asa era cand am plecat sa..... era 1 mai muncitoresc -2014!

Marea debarcare in AREA ZERO

Ne astepta un munte de balast cumparat anul trecut (40 mc!!!) si buruieni cat cuprinde... parca crescuse jungla peste piramidele antice....! Daca mai intarziam putin nu mai gaseam casa printre vegetatia luxurianta.

Dar pe langa deziluzii, apareau ici colo si frumoasele oaze ce ne dadeau sperante. Ele florile au avut rolul lor. Iar noi oameni sensibili cum ne stim aveam privirea selectiva si le vedeam doar pe ele.

Cum sa nu-l respecti si sa-l iubesti pe EL LILIACUL

Capsunii promiteau....

Materialele de constructii soseau cu masini de mare tonaj....

Printre alte cele aprovizionam si cu scule....

Dar peste toate, gradina isi vedea de treaba ei....si ne cerea sa-i acordam atentie. Cat am putut i-am acordat. Si ea, nu se opreste sa ne multumeasca.

...Si materialele de constructii soseau.....

pe sortimente,

Cand eram derutati, uite cine ne mangaia privirea....

.... si EL TRANDAFIRO .... invoca ploaia (chiar daca noua, numai ploaie nu ne trebuia!)

Si am inceput marea ”daramare”...acolo era un cuptor de paine....sper sa fac unul pe rau in jos/ unul mai trainic si mai frumos!!! :))

Ce credeti voi? Capsunii cei plantati de asta toamna, isi revendicau teritoriul.

Va amintiti cand am plantat in noiembrie 2013 usturoi pe pat de nisip?? Iata-l.... (intre timp s-a imbolnavit!) :((

Lucerna crescuse cat pomii mei si musai trebuia sa o cosesc. Si am cosit....

Apoi organizare de santier. Ce face omul prima data? Un WC... unul rustic/ruralistic, (nici macar in fundul curtii cum se zice, ci in rapa mea din AREA ZERO) .... pe bune ca e provizoriu si perfect functional chiar daca are reminiscente rustice!

Apoi se facuse duminca (4 mai) si am mers sa vizitam via si cand am urcat deasupra de sat am admirat lacasul de cult...si parca ne-am facut mai buni...

sfarsit episod 1



2 comentarii:

  1. Bine-ai revenit, bădie Mihai. Ai făcut o treabă excelentă. Bravo și felicitări. Comentariul vizează ambele episoade, așa că dacă-ți spun să-i dai înainte cu scrisul și pozatul ai să știi de ce. Înainte de orice, însă, vă dorim să fiți fericiți acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de vizita. Maine alte 2 episoade. Si inca un amanunt. Noi nu locuim acolo..... Suntem ca si voi lucratori de sambata deocamdata! dar probabil pasiunea si frumusetea naturii ne face sa ne simtim ca si cum am fi de acolo.

    RăspundețiȘtergere