marți, 17 iunie 2014

ABSENTA JUSTIFICATA

EPISOD II

Acuma sa stabilesc niste reguli in timpul jocului, ca doar nu as fi singurul care face asta. Cine are drag de rural va intelege postarile astea.. cine nu... NU! Ca se poate auzi pe ici pe colo.... Domne da ce te mai lauzi,...... Ei, iaca!. Eu cand citesc ce au mai facut altii care redescopera frumusetea vietii ma incarc energetic, imi cresc idei, imi dezvolt vise. De ce nu ar face asa ceva si alti cititori si cu postarile mele? Haideti la poze: .... aaaaaaaaaaa, regula era ca orice ar zice unul altul, eu tot postez.

... si a inceput. Program de lucru 07 - 21 cu mici pauze. Maistrul constructor a dirijat totul cu bagheta unui dirijor. Deloc paradoxal porecla lui este MESERIE si si-a demonstrat porecla.

Aici eu citeam schita iar dona Dana muta tarusii in maniera.... peretele la baie mai incolo, peretele la bucatarie ... mai facem unul (si uite asa ne-am trezit cu o bucatarie/living cu 6 pereti si vreo 25 mp) :))

si executa etrieri, si executa stalpi si armeaza si cofreaza

si executa  don Niai aductiunea cu apa in acelasi timp

si executa canalizarea... unele schite nu mai corespundeau si modifica si adapteaza si upgradeaza pana la victoria finala. Deh, romani suntem si executam in regie proprie asa ca orice este negociabil cand vorbim de planuri, schite si alte proiectii.

jumatate de an s-a (a se citi ...am) studiat (netul sa traiasca) tot ce inseamna grinzi armaturi, rezistente si alte cele

si a inceput sa rasara cate un pic

... cate un pic

... cate un perete, cate un geam

...cate o teava

cate un stalp.... si toate contra cronometru.  Factorii la care ma raportam erau: concediul meu, ploaia si timpul de uscare a unor etape de executie (gen centura, etc)

treaba serioasa la AREA ZERO mai ales ca o jumatate de casa parinteasca trebuia  pastrata si consolidata si invitata sa se amestece cu partea cea noua.

stalpi de rezistenta, grinzi de imbinare, plase de rezistenta....

si a venit ploaia. EL TRANDAFIRO se bucura...iar noi..... uffffffffffff!!!!

Capsuni alintati si rasfatati in ploaie

A stat ploaia si repede la racordarea cu apa curenta, ca deh apa trebuie sa ajunga la baie, la bucatarie....

Asa se nastea bucataria cu perete cu unghi obtuz

si alearga sa faci si partea electrica .... deh si ea trebuia prinsa sub tencuiala si inoita inclusiv la casa veche. Teoretic casa veche are peretii de lut, practic am executat sandvik cu plasa si ciment si alte cele trebuincioase incat am reusit performanta sa obtin pereti de 54 de cm. Ha!

Ce treaba aveau ciresele cu ce povestesc eu? Ele se lafaiau in ploaie si la soare si cresteau.

Aici se apucasera capsunii sa rodeasca!

Merii sa ... INMIEREASCA!!! :)) HA HA HA!

Leusteanu sa leusteneasca    (hi hi)

Si am turnat sape (shape?!)

... si venea ploaia!

... si rasarea soarele in AREA ZERO.... 


sfarsit episod 2


9 comentarii:

  1. FOARTE FRUMOS CE AM VAZUT ,MULT SUCCES IN CONTINUARE !

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ati avut ceva spor, oameni buni, bravo voua! iertat esti pentru lipsa postarilor atata vreme, dar va trebui sa compensezi acum. mai scrie, mai pune poze!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si voi sunteti minunati. Am citit zilnic postarile voastre. Acuma citandu-l pe Dan Diaconescu (desi il consider un avorton intelectual) nu inchide link-ul ca nici nu stii ce pierzi. :)). Vor mai fi cateva episoade pline de poze.

      Ștergere
  3. Cum ai spus, eu cand citesc ce fac altii ma incarc energetic, incep sa visez la ce as mai putea face, ma linistesc la gandul ca si altii au patit ca mine... :))
    Asa ca mai posteaza. Toti avem de invatat cate ceva (iar eu sunt in capul listei, cred. Desi la partea cu reconstruirea casei doar admir :)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de vizita. Important in viata este sa iti placa ce faci si sa ai sansa sa poti face ce iti place. Oricum apropierea de natura este fundamentul fericirii umane, fundament pe care din pacate omenirea l-a pierdut. Noi avem obligatia sa recuperam cat putem din ce s-a pierdut si sa predam copiilor si nepotilor aceasta lectie

    RăspundețiȘtergere