joi, 19 iunie 2014

ABSENTA JUSTIFICATA

EPISODUL V


In fotografia asta daca aranjam cerul sub casa iesea un tricolor de toata frumosetea dar cum asta nu se poate asa de usor... lasam asa. Oricum tricolorul si credinta ar trebui sa fie in primul rand in inima noastra.

Nu e de gluma sa asezi resturile lemnoase dupa o asa activitate. Oricum le-as fi asezat am curaj sa spun ca prima bucata de lemn care o sa imi trebuiasca sa mai fac vreo treaba se va afla undeva foarte jos sau foarte la mijloc, asa ca...

Aici e un corcodus pe care deocamdata l-am pastrat. Pana ce o sa ajuga pomii cei mici sa termine clasele primare.

Ce spuneam eu? Cu natura nu te joci. Au trecut trei saptamani de cand a fost cosita lucerna si iat-o iar e bun de coasa.

Ziceam si eu...! Oare asa construia unchiul Tom coliba? Arajand aracii?

In gradina donei toate sunt la locul lor. Si cresc. Bolovanii care se vad sunt asa pentru a delimita oaza.

Parca Iuliana de la http://iulianai.blogspot.ro/ cauta in primavara soc. Eu nu stiu cum sa scap de el. Ba stiu dar trebuie tinut din scurt.

Priveliste.... Un albastru infinit!

Uite un detali domnule Scutaru.

Pana la urma trebuie sa inchid capitolul asta si sa trecem la plante, dar pana atunci...

Aproape de final etapa asta....!

Recolta

He, he, he. Cei trei muschetari !

Descoperiri

Ardei

Si wc-ul de serviciu pus in functiune. Uraaaaaa, o dovada a evolutiei.

Apoi am cules menta, leustean, patrunjel, marar, soc..... pentru iarna.

H2O folosind legea gravitatiei. Alt semn de evolutiei.

1,2,3,4,5....

Si sa mai zica cineva ca nu se poate oferi luna de pe cer.

...si in poenitza....

si s-au copt ciresele

Si rosiile cresc

Apoi am jertfit seful castravetilor. Fratii mai mici saptamana viitoare.

Am admirat fasolele

Lucerna dupa a doua coasa

Si plantatia mea de gladita sau salcami americani cum se numesc pe la mine. Poveste e simpla. Alaturi am un salcam batran si viguros. El produce sute de pastai si mii de seminte. Acestea au cazut prin aceeasi lege a gravitatiei si au gasit teren fertil si iata rezultatul. Mii de puieti. O parte am sa ii plantez in alta parte, o parte am sa ii ofer, o parte am sa-i distrug.

Am pus uluce

Am cules ardeii

Au inflorit crinii

Si gata. Inca mai spun. Absenta a fost justificata. Nu voi posta zilnic dar daca vor fi iar perioade mari de absenta sa stiti ca mai pun eu ceva la cale. 

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. O treabă excelentă, o spun cu riscul de a mă repeta. Mulțumesc pentru dedicație. :) Chestia cu WC-ul și apa curentă m-a topit. O postare cât o zi de post! În sensul bun al cuvântului, de bună seamă. Felicitări și spor la treabă în continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, O sa te invit la un gratar si o sa ma invit si la tine sa fac practica la stupi. Ca deh, imi doresc si eu sa prind la samanta.

      Ștergere
  3. Da, si eu apreciez in mod deosebit WC-ul de serviciu. Din pacate la noi la tara lumea traieste tot ca in evul mediu si nici nu considera ca e ceva gresit in asta. (Vorbesc din experienta...)

    RăspundețiȘtergere