miercuri, 2 octombrie 2013

TREI IN UNU

        UNU ROMAN (adica I)

         Postarea asta o incep luni, cred ca o termin marti si o voi publica miercuri. Asa cred eu dar daca "ea" se cere mai devreme o sa aflati primii.
         Iar este toamna, un anotimp frumos dealtfel, cum e frumoasa si primavara si vara si iarna. Inca mai distingem anotimpul primavara si toamna pana vor disparea din observatia si din limbajul nostru, transformandu-se discret si ireversibil in tara cu doua anotimpuri la care contribuim prin tot ce facem noi cei mai periculosi daunatori ai planetei. Nu scriu asta ca ar fi o moda cu mitingurile anti rosia montana, inca nu scriu ca chevronul imi vara o sonda in coasta la Area zero (adica nu chiar dar la vreo 15 km eu zic ca e coasta mea daca ma gandesc la panza freatica) O sa militez cat voi putea sa nu, dar vezi economistii si politichistii masii (doar atata injuratura le dau pe blog dar voi intelegeti ca nu e numai asta) Adica... romanii nu se dezmint. Oare cum se numesc cei care pleaca cu nemtii la razboi si se intorc cu rusii, care (anul trecut)  USL-ul urla pe toate canalele aniti chevron si acuma ca nu suntem receptivi la dezvoltarea economica a tarii ca trebuie independenta energetica, ca moldovenii isi merita soarta cand e vorba de saracie ca nu accepta marile proiecte (SO....VA...), etc... hmm. Le zic eu de mama dar nu ajunge.
In alta ordine de idei uichendul trecut am stat la apartamentul de la oras. Mi-am ordonat ideile pentru viitoarele campanii din Areea Zero, m-am informat pe net la surse de caldura pt iarna si ...hopa vad pe http://iulianai.blogspot.ro/ o soba asa cum doresc eu care nu vreau teracota ...docamdata! Tare mi-a placut acea soba si cred ca o sa caut pt viitorime. Apoi imi dau seama ca anul 2014 va fi un an hotarator in planurile noastre. Voi repara jumate de casa, voi constru jumatate de casa. Deci musai calculat bugetele de cateva ori pe timpul iernii si sigur nu va fi calculul bun dar macar sa fie cat mai apropiat. Apoi deja am inceput sa devin propriul meu peisagist si impart de zor gradina in lung si in lat... ea tot atata dimensiune are dar imi dau seama ca unde am pus leustean am de lucru, unde am pus un mar deja trebuie sa fac o pergola si ma incurca, trandafirul si rondul cu flori sunt asezate anapoda iar menta trebuie  mutata pe motiv de construit magazie.  Ha, aproape ca e de rasul plansul.
       Tocmai de aceea va intreb cum ati rezolvat voi problema asta. Nu vreau dezbatere publica dar asa cateva raspunsuri pe ici colo m-ar ajuta.


DOI ROMAN (adica II)

PS. Achizitionat si probat drujba electrica 2000 W. Multumit.



 ... si  III

Inca un PS de toti banii.....
Construesc un brand :))

Prima propunere:

Nota - Gârzu = denumirea dealului unde se afla via.
 A doua propunere:

Area Zero.... Scrisa cu doi de E ( o sa fie secretul denumirii, secret ce va fi dezvaluit mult mai tarziu)
 Aici am imbracat sticla - musai la 1500 ml ambele variante... asta pana la editiile de lux . :))  
Se observa ca sticla e NUD in interior!!!
...asa s-a nimerit pe linia de productie!!!
 Aici doua sticle. Stiti de ce sunt doua? Simplu ca este varianta doi ... :))
Cu tricolor, cu sigiliu, cu alt dichis. Si sticlele sunt pline de data asta
Nu ca-s faine?












Si asta doar pentru simplu fapt ca am observat pe blogurile prietenilor (a se citi colegilor de pe blogurile pe care le citesc!), cum spuneam, am observat borcane cu miere, compoturi, zacusti, paine de casa.... Si atunci Don Niai  a exclamat...! DA VIN DOMNILOR, (asa e expresia ..domnilor, dar ma refer si la doamne!), VIN NU PUNE NIMENI? SI uite asa a aparut ce am postat mai sus.
          Cum ar spune un mare clasic: ”Niste tarani!”

7 comentarii:

  1. soba am luat-o de la bricostore - 500 lei + 200 lei burlane si alte chestii din tabla la care nu ma pricep, dar Lucian le-a incorporat pe toate, deci trebuiau = 700 lei si gata soba!
    face cald, trage bine, sunt multumit - l-am citat pe Lucian
    etichetele sunt super faine amandoua. personal imi place cea neagra, dar cea rosie o sa atraga ( stiu eu sigur, e prea mult de explicat).
    bravo pentru idee, chiar ca n-am vazut la nimeni vin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Multumesc pt informatiile cu soba, multumesc pentru aprecieri. O idee.....!!! Anual ar trebui sa ne vizitam pt schimburi de experiente/seminte/marfuri/idei. Asta in viitor. Nu e rau sa facem un circuit asa de la unul la altul... Un fel de mers cu capra in mijlocul verii! Se poate realiza in cativa ani si ne-ar face viata mai frumoasa.

      Ștergere
    2. Mihai, soba e o minune, dar ia in calcul ca nu-ti pastreaza caldura. Se incinge repede, degaja repede caldura, dar tot repede se si raceste. Daca vrei pentru dormitor, nu-i cea mai buna solutie daca nu ai si calorifere/panouri/alte surse de caldura constanta. Pentru camera de zi - da. (Iuliana, noi am cumparat soba et comp cu peste 1000 de lei, ce-i drept, nu era la oferta.)

      Ștergere
    3. Pana la soba... mai este Simona. Eu doar am apreciat din punct de vedere al romantismului soba Iulianei si da, ai dreptate intr-o camera de zi poate fi folosita asta daca nu inventezi un semineu sau o soba de pe link-ul trimis de Scutaru (http://www.richsoil.com/rocket-stove-mass-heater.jsp). Am surse alternative bazate pe sfantul curent electric deocamdata. Probabil peste unu, doi, trei ani. Ce atata graba? :)) Acolo vreau sa construesc un basm si ca in orice basm trebuie sa ii fac un plan de idei, sa ii implementez personaje si sa construiesc decoruri..... Multumesc de vizite

      Ștergere
  2. Ce postare... spumoasă! :)
    Îmi place ideea cu brandul. Și eu zic că prima sticlă arată mai bine. Dar chiar arată bine!
    Acum, ce să zic, eu, producător de vin nobil, privesc oripilat la căpșunică. Probabil că voi abandona optica asta în câțiva ani.
    Despre încălzire: eu am rezolvat problema la Moșie cu un simplu godin metalic cu pereți dubli, între care se toarnă nisip. Își face treaba excelent, dar are doar 9 mp de încălzit. Pentru casă, însă, mi-aș face așa ceva, când voi apuca s-o construiesc:
    http://www.richsoil.com/rocket-stove-mass-heater.jsp

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant link-ul, are cateva idei interesante.
    Multumesc de vizita.
    PS. (hi) vineri vin in Iasi cu treburi ... cred ca stau si pe sambata

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine etichetele, o aleg pe prima e super misto!
    In privinta incalzirii noi mergem pe panouri radiante care pana acum au fost super ok! Avem si sobita dar de stat in living la citit!

    RăspundețiȘtergere