marți, 3 septembrie 2013

VIZITA DE LUCRU

"Eu care voiam intr-una alt şi alt decor,
Eu care spuneam prea lesne şi oricui mi-e dor
Abia cand am plecat plangand şi n-a mai fost a mea
M-am indrăgostit numai de ea."

Nu stiu de ce m-am trezit de dimineata cu versurile si cu melodia asta in cap, dar daca asa m-am trezit, incerc sa va transmit starea si voua chiar daca v-as ruga sa o inlocuiti pe EA cu Area zero!
Putin cate putin, incerc sa-mi scot din cap proiectele viitoare, impulsionat si de lecturile de pe blogurile unor prieteni virtuali, impulsionat si de frumusetea si farmecului locului. Chiar ma gandeam... Faptul ca incerc sa amenajez ceva acolo, imi alimenteaza mai multe dorinte:
1. Alimentatia
2. Linistea
3. Aventura
4. Provocarea
5. Creatia
6. Sanatatea (asta deriva din celelalte)
7. Starea de viu
8. Ha, dialogul cu ceilalti din zona asta... Acuma nu-i mai enumar pe cei din lista mea dar musai trebuie sa il adaug si pe Cristi  http://gradina-fericirii.blogspot.ro/
9. Ordinea este aleatorie dar un loc special il are dona Dana si dragii nostri copii care vorba lui Basescu ... ma vor onora cu titlul de bunic candva.
10. Punctul 10 nici nu trebuia, dar l-am trecut asa ca arata intr-un fel anume sa ai 10 puncte desi sunt sigur ca unele mi-au scapat. Deci in punctul 10 sunt ingramadite toate celelalte puncte - motivatii care ma si m-au determinat sa investesc si sa construiesc Area zero.

Si cand ma gandesc .....    (si dupa ce ma gandesc, iar ma gandesc, si pronunt in gura mare):
1. Viata este frumoasa
2. Cand viata nu mai pare frumoasa, schimba repede unghiul din care privesti. este imposibil sa nu gasesti unghiul favorabil.


Asa..... 

Scop: Vizita de lucru.
Data: Ultima zi de Gustar, prima zi de Rapciune 2013
Locatia: Area zero

Hai cu poze don Niai ca si tu cand citesti de pe alt blog prima data cauti fotografiile postate (vorba aia - o fotografie face cat 1000 de cuvinte)



Eu am pus 10 fire de rosii printre balast, scanduri, plase si alte materiale de constructii. Din 10 fire s-au prins 9 si am recoltat de 4 ori pana acuma. Adunate laditile au fost 6 plus ce am mai oferit asa de la sursa pe ici pe colo, plus ce am mai consumat eu, plus ce a ramas pentru recoltarea viitoare eventual muraturi pot afirma ca se apropie de 100 de kg toata productia. Asa e in Area zero. La voi cum stati cu productia pe fir plantat? (hi hi hi dar ce m-am laudat!!!)




 Ce credeti ca nu am si vedete? Asta asa sa va dumeriti ca am mai pe final o poza mai clara. Acolo sunt dovlecei. Am consumat din ei si sunt foarte gustosi. Asa ca o gluma catre un vecin cand l-am recoltat, am spus ca daca nu-l recoltez trebuie sa sap o groapa sa aiba unde sa creasca. Si nu am sapat....
 Am scos eu hartiile A4 din capul meu unde planificasem gradina viitoare si am decis ca acolo vor fi capsuni. Si am plantat 50 de capsuni pe un rand....
 La vale de ei am cativa pomi printre care am aruncat niste lucerna in primavara...
 Asta e un placintar...! Sunt mai multi prin zona.
 ... apoi 50 de capsuni pe alt rand si asa am ajuns sa am un segment de 100 de stoloni plantati acolo. Pentru consum propriu...
 Rosii si iar rosii....
 Iaca muschetarii in fotografie mai clara! sau.... Tache, Ianchi si Cadar....!!!


Si rasaritul de soare din Area zero!











Gradina de acolo incerc sa o gandesc doar pentru productie de consum in familie. Spatiu nu permite pentru alte perspective pentru ca deh asa e cand vrei sa ai aproape de toate pe un perimetru de vreo mie cincisute de metri patrati care pot fi folositi. Poate la anul cand voi contura si zone locuibile din casa,voi compartimenta si dezvolta si gradina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu