duminică, 30 iunie 2013

VENI, VIDI, VICI






Dacă dincolo de barieră au rămas opincile, dincoace de barieră stăm noi. Problema care se pune acuma este de unde știm noi cum suntem în raport cu bariera? Asta doar așa în plan filosofic pentru că în plan real e mai simplu. Dincolo de barieră e trecutul meu, dincoace de barieră este prezentul meu... iar viitorul ? Da chiar, viitorul unde se  află în raport cu bariera? Nu știu, nu vreau și nu pot să răspund deocamdată. Pentru că uite: când vorbesc despre prezent, instant el se transformă în trecut .... au prezentul nu există?!!!. Nu, nu e bine să explicăm asta. Deci vizită în Area zero, data stelară 29.06.2013


Aici se afla câteva sute de litri de vin. Deocamdată nu sunt în starea de agregare normală dar sper că în curând să poate curge (el vinul sau ele sutele?) pe gâtul celor care participă la executarea DOMENIULUI. Că nu știu cum să spun, dar m-am săturat să tot cumpăr vin pentru orice activitate. Că deh, așa e pe la noi! Apropos, pe la voi tot așa? Via este în anul doi de studiu deci procentul de admitere va fi undeva la vreo 30%. Specialiștii spun că din anul III va fi premiantă. 


Se zice că m-am jucat de-a agricultorul și am aruncat câteva semințe de porumb dulce (așa scria pe plicul cumpărat de la Agrosem) și uite ce a ieșit! Mai vazusem când trăia mama, câte 2 - dar aici trei? ... și nu am poză dar pe cuvânt vă spun că un pic mai la deal era unul cu 5 știuleți. Se întâmplă multe paranormale în Area zero. Dovada ? Iată:
Niște roșii sub cerul liber. Vorba unui vecin ”Don Niai, m-ai luat cu roșiile anul ăsta”! Deh, roșiile lui sunt udate aproape zilnic,  ale mele au fost udate doar la plantat și atunci cu economie din lipsă de apă. Dar a plouat...
Am aruncat o privire peste gard și așa era. Îl luasem cu roșiile anul acesta dar nu ăsta a fost scopul. Și pentru mine care nu locuiesc acolo este ok. Probabil el le-a plictisit zilnic. Au și ele personalitate!
Aici avem un trandafir catifelat. Vârsta? 2 ani. Știți ce-mi place la el? Înflorește continuu. Acum e a doua fluorescență pe 2013.

E o floare frumoasă pe care nu știu de ce nu o introducem printre florile noastre din gradină! Povestea ei? Probabil unul din meseriașii care lucrau prin curte a consumat bomboane agricole. I-o fi căzut una două și pământul în Area zero lucrează, nu iartă nimic.



Acesta este un fragment din corcodușul rămas de la părinți, de fapt mai este unul care în toamnă îl voi ruga să mă lase în pace. Va fi înlocuit cu altceva. O să văd cu ce mai completez minilivada de 20 de pomi din care 14 sunt anul I și II de studiu. 


Dacă așa arată o postare pe blog aștep să spuneți voi. Dacă spuneți că e bine, o mai fac. Dacă spuneți că nu e bine o să o fac mai al dracului. 

7 comentarii:

  1. E chiar bine, bine :), imi place!

    ps. baga si tu prostia aia de google plus sa ma pot inscrie pe blog ( sau e ceva cu "inscrieti-va pe acest blog") .
    eu nici acum n-am invatat toate cele in blog, nici nu ma prea pasioneaza.

    Te astept cu post-uri viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Cu google plus nu stiu, inca nu reusesc sa imi fac pe pagina cum aveti voi o lista de bloguri pe care le urmaresc. Poate o sa descopar eu, daca nu o sa strig help pana in oltenia

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte bine, Don Niai :) O postare pe blog arată exact cum dorește autorul blogului, care e practic la el acasă. Nu știu dacă există neapărat reguli. Câtă vreme are conținut interesant, măcar pentru cei cu aceleași „apucături”, blogul va strânge cititori. Pozele, cât mai numeroase, ajută și ele, de cele mai multe ori.
    O mică observație personală care chiar nu are nimic în comun cu critica: parcă e un pic prea mare corpul de literă. Poate că nu sunt eu obișnuit. Fără dar și poate, e foarte bine și așa.
    Felicitări și mult succes în continuare. Fraza de final e deliciu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cat e de mare terenul? e in zona de deal? poze poze peoze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun sosit pe taramul blogurilor, Don Niai ! O sa imi faca placere sa vizitez Aleea Zero :)
    Toate bune si frumoase si daca ai si trandafiri si rosii, jos palaria !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Dani P. dar nu e aleea zero ci AREA ZERO.... AREA de la zona

    fara suparare

    RăspundețiȘtergere