vineri, 28 iunie 2013

AMINTIRI DIN ... CAPUL MEU 1



Cred că trebuie să încep cu geografia, apoi cu istoria, apoi cu mine, apoi cu ea, cu ei, cu voi, pentru EA, pentru EI pentru VOI.

ȚARA MEA - definiție: Țara mea este un sat în care am copilărit, un sat de răzeși, situat între dealurile moldovei, mai exact la - 46° 21' Nord, 27° 53' Est. După ce am crescut măricel, așa cum era trendu pe atunci, am mers la oraș și m-am urbanizat în rând cu tot cârdul. De atunci când vroiam să merg la parinți spuneam ca merg la ȚARĂ, copii mergeau la ȚARĂ, eu acuma vreau să mă refugiez la ȚARĂ...   Aceasta este TARA MEA.

CULTURA MEA - definiție: Lăsând total deoparte gândurile, tentativele, reușitele și proiecțiile mele culturale, am considerat ca în ecuația acestui blog trebuie să am un singur crez, o singură zonă de cultură și anume CULTURA DIN GRADINA MEA.

Acestea fiind spuse, cu mentiunea ca nu voi posta regulat, ca nu voi refuza înjuraturi, laude și alte creștinisme, voi încerca timid să trimit link-ul vouă celor pe care acum vă citesc, vouă care m-ați provocat.

ACUM DESPRE MINE: 
Sunt un om ordonat dar leneș, deci exist.
Sunt adeptul vieții patriarhale cu tendințe bio-eco-natural-alimentare   :P
 Mă incită  trădătorii și urăsc prietenii falși
 .... lista ramane deschisă....!


Ps. .... deoocamdată nu există PS  ... :P

4 comentarii:

  1. Foarte bun. Un început perfect, Don Niai. Așadar bifez primul cititor molipsit, ceea ce îmi face o reală plăcere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc dna Brandusa, multumesc dl Scutaru. He, he, he.... Chiar imi place cat, cum si ce faceti voi pe acolo. Voi face si eu pe aici, in limita inspiratiei si a posibilitatilor si o sa scriu. Si uite asa o sa inscriem la ”instanta memoriei noastre”, o grupare numita ”Marea dezurbanizare”. Hi, hi, hi... Am eu o vorba; Doi cititori sunt putini, trei sunt deja multi.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample :) si sa te trezesti cu sute de cititori :)

    RăspundețiȘtergere