marți, 24 mai 2016

NICI NU STII CAND TRECE ANUL

POVESTE DIN AREA ZERO  - episodul sase

Zmeura este voinica
Merele cresc voiniceste
Usturoi din alta sola...
Si-n sol dar si-n aer creste.

Sunt si pere in „livada”

 Dar avem si leustean
 ... Un alt unghi de privit rosii
 Crinii albi sunt toti in plan.

Si s-au sfatuit vreo trei
Si-a plecat cea mai... credula!
Sa se lupte pentru toate
... C-o soparla...!
Si-a invins... iata dovada
Ce frumoasa e natura
Are legile nescrise
Ce mai tura - tevatura!


Daca v-a placut povestea
Cu ce am facut pe-aici

                                                               Paznici ca sa o pazeasca
Am sa pun... doua pisici


 Acuma ati inteles
De ce nu am mai postat
In AREA ZERO este
Si frumos si complicat!

Asa zic si eu, ... la tara
Sa te duci si sa tot stai
Dupa aceasta... poveste
Va saluta... Don Niai!

(Nota: cine vrea sa inteleaga povestea sa citeasca toate episoadele!   ... )


6 comentarii:

  1. Buna dimineata. Frumoasa aceasta poveste dar mai interesanta este munca si truda din spatele acestei povesti pentru ca tot ce se vede atat de frumos in poze a necesitat ore, zile poate chiar saptamani de munca si pricepere. Sa ai o vara frumoasa cu recolte bogate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Asa sa fie la toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  3. Don Niai, bre don Niai!
    Iote că abia în mai,
    Te manâncă-n tastatură
    Să mai faci o postatură!
    Verdele-i frumos socot
    Dar și vremea cu omăt,
    Când nu-i treabă, ori alt zor,
    Ci doar lene pe cuptor,
    Este bună pentru blog.
    Deci ești obligat, mă rog
    Să menții un ritm alert,
    La postări, că-i indecent
    Doar din iulie în mai
    Să posteze don Niai !

    RăspundețiȘtergere
  4. Creste area 0, creste frumos. :) Spor! (si la scris)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona. Deh, vreau sa fac din Area zero o pensiune pentru mine si ai mei. fie ea si cu jumatate de margareta. Mai am timp, ce atata graba? Mai ales ca acuma timpul nu-l mai masor in ore sau zile ci in anotimpuri... si e tare frumos, acuma inteleg si eu cum s-a nascut vesnicia la sat!

      Ștergere