luni, 20 iulie 2015

CALDURA MARE MON CHER... SAU .... MON CHERRY !

     E o perioada de concedii, de lupta cu natura, de intins la soare, de leneveala si de stat la umbra scriind pe blog! Dupa ce in lista mea favorita de blogheri, de vreo cateva zile e vacanta totala si nemaiavand ce sa citesc de la altii, mi-am zis hai sa mai postez eu ceva pentru echilibru in lista! Hai cu  pozele prin sintagma - o imagine face cat 1000 de cuvinte!
...  Salutul meu generic de la Area zero - de la pietre spre fotograf.... :))

si un trandafir din a doua inflorire 2015, unde ca la balaurul din poveste am taiat un capat si alte cinci au crescut la loc

si rasplata unor rasfatate

aliniate in ciorchini

amestecate pe etaje

si in ”haita”

cu suratele vinete

si verisorii ardei

Apoi caldura mare,.... mare de tot! Lesinuri instantaneie dar nu am chemat ”murgul”, pardon smurdul!



uneori se lesina prin flori

alteori prin ardei

si..... lume lume.... o noua aparitie pisiceasca. 

Venita din targul iesilor, de la o suta si ceva de km distanta, in vacanta la verisoarele ei. Deh, ea fata de oras, verisoarele vanatorese de rural, pana la urma s-a cazut la pace si s-au impartit zonele de influenta euroasiatice si s-a semnat tratatul. Ea este ... mis cat from Iasi!

Va spuneam ca am semanat Floarea soarelui pe ici pe colo pe post de flori ornamentale.... Asta e!

Aici corcodusele asteapta la rand sa fie facute nectar


Apoi am tuns gardul meu viu din gladita

si am facut o comisie de asistenta sociala la famiile cu multi copii care au trei saptamani de la nastere. Nu au primit pana acuma nici trusou si nici alocatie ... am sa ridic problema in parlamentul catelo-pisico-iepuresc!

cvorum avem!

caldura mare mon ... cherry!



Un comentariu: