luni, 8 iunie 2015

SALUTARI DE LA... VARA MEA

Evolutie, revolutie....! Vorbesc de plante, de activitati cotidiene, de viata... 
Aida cu cele doua fete: Maria si Alexia

Alexia e alba

Gogonele verzi ce vor sa devina rosii...

Cand cititi postarea, o parte din capsuni sunt in borcanul cu dulceata!

Spuneam candva ca mi-am facut gard viu... asa arata dupa tunsoare

...mai mult castraveti decat frunze... 

... si ce gust....!! Am cumparat din piata: bio, romanesti etc. Nu aveau gustul celor din imagine. In area zero toate au alt gust, toate sunt cu gust!

Alt unghi cu gardul meu viu... Parca anul trecut am postat despre cum am inovat acest gard !

Gradinutza cu flori...

deocamdata atat!

6 comentarii:

  1. Nimic din ce cumparam nu are acelasi gust cu ce e cutivat de noi :)
    Din ce ati facut gardul viu? pare salcam da` nu imi dau seaman cum de are frunze pe toata inaltimea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa le explicam pe rand: Gustul produselor cultivate de fiecare dintre noi este special.... Asta poate pleaca si din subconstient dar are si mult realism. si trebuie sa revenim cu picioarele pe pamant pentru ca uite am o nepotica de 8 ani care traieste la oras si credea ca prunele cresc in cutii la Kaufland...asta da tragedie pentru omenire. Gardul viu? Asa este, este din salcam romanesc si gladita (la noi la gladita se mai zice si salcam american) Erau copaci grosi si inalti si imi umbreau gradina. Acum doi ani cand am decis sa construiesc AREA ZERO, i-am taiat cu drujba la 2 m inaltime. Probabil neavand coroana unde sa trimita seva au crescut lastari de la radacina pana la 2 m. Apoi a fost simpu...doar tund gardul de doua ori pe an. Cel mai important, este o protectie pentru praf si apoi si pentru ochii curiosi sau pentru orice fel de vietati. ...are niste spini de 10 cm ....ha ! (asta a fost raspunsul la nedumerire)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu in fiecare dimineata citesc sau privesc in ruralul tau si in trairile sufletul tau...asa ca... e de bine! Dar ce spun eu? Si peste zi trec pe la blogul Simonei

      Ștergere
  3. Cel mai mult si mai mult imi place gardul viu. Apoi capsunele. Cum faci cu ele? Cum ajung in bidoanele de plastic? De toaman sau le pui primavara? CUM? CAND? UNDE? Se cer niste explicatii urgente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu gardul viu am raspuns mai sus. Capsunele? Plantate in primavara in bidoane de plastic de 5-6 L taiate la jumatate. Nu stiu cum o sa fie peste iarna, dar cred ca daca periodic mai dau cu apa pamantul din bidoane cand devine prea uscat, nu vad de ce sa nu treaca peste iarna...! (in gradina nu au probleme asa ca.....) Idea este ca fructele sunt in aer si nu au contact cu pamantul sa se murdareasca....! Experimentam si invatam unii de la altii. Multe am mai invatat si eu de pe blogori. Mai ales ca pe unele dintre ele sunt experti.

      Ștergere