vineri, 22 mai 2015

DOAR FOTOGRAFII

La Area Zero a inflorit salcamul si l-am pus la palaria Donei Dana

Salata avem

Peisaj cu capsuni spre rodire

Au inebunit si aici salcamii si sub ei e Azorica si se vede si noua mea realizare..... Accesul in PREVALE  (Prevale = un fel de Predeal pe invers)

Si Azorica rade cateodata

Si imi arata dantura

Si apoi se alinta in palma mea

Detaliu de coborare  in Prevale

Si in Prevale gasim cartofii pe care domnul Colorado nu i-a reperat..... deh bariere  biologice

Am cosit lucerna si am inceput sa fac o capita.... va creste la celelalte coase. O sa-mi trebuiasca pentru iepuri (deocamdata nu am dar voi avea iepuri)

Socul a inflorit si ne asteapta sa-l punem in socata!

Capsunii....

Detaliu cu capsuni

Domnii usturoi!

Si salcam

si trepte spre Prevale din alt unghi

Vie pentru bolta, crini si o lalea intarziata

Aici fragment din gradina cu legume (vinete, ardei, rosii.... (le vom urmari evolutia)

Alt unghi 

Si,,,,,, surpriza....! Prima fatare la Area Zero,,. Doi puiuti fatati de Aida. Dupa ce vor deschide ochii ii vom numi!

O mamica responsabila!



...... Vom reveni ......!

Un comentariu:

  1. Traseul din predeal in prevale cu cat este mai lung cu atât treapta scade din înălțime .

    RăspundețiȘtergere