marți, 19 august 2014

ALT, ALTA, ALTE sau WEEKEND, PERSPECTIVA, POZE !!!




       Si totusi e frumos. Nimic nu prevestea acum cativa ani aventura asta. Si totusi in 2013 am construit scenariul, in 2014 am inceput sa turnam primele cadre din aceasta aventura iar pentru anii urmatori nu trebuie sa asiguram decat personajele si decorul, ca regizorul de aici inainte se joaca cu acest lung metraj dincolo de vointa noastra. Aici trebuie facut loc destinului. Daca iti doresti cu adevarat, se spune ca destinul tine cu tine. 

Daca in 2013 am lasat o amprenta la aductiunea cu apa, in 2014 am marcat teritoriu pe placa unde va fi construit un gratar si un cuptoras



In aceasta vizita s-a simtit din plin schimbarea vegetatiei spre toamna dar noi ne incapatanam sa avem in mica noastra gradina, ridichi, salata si alte cele.











poze, poze, poze

Si am reparat si vopsit putin gardul si poarta si le-am pozat in deal si-n vale. (Aceasta imagine o am cand cand caut cheile prin geanta...)


Asta asa ca sa va arat locul unde voi construi gratarul si sa ma laud cu gratarul executat de un sudor rural. 80 cm/ 65 cm. Asa am comandat, asa l-a construit.


Juri ca e floarea soarelui dar nu, e o galbenica mai speciala fotografiata de aproape!

Decor de toamna






O floare de placintar.... anul acesta am avut dovleci axati doar pentru ornament. Flori cat cuprinde, Chiar am cules cateva si am pus in vaza. Despre bostani numai de bine.



Si pentru ca toate acestea trebuiesc pazite de cineva, am stabilit ca de ele o sa raspunda Aida. 



2 comentarii: