vineri, 30 august 2013

"GRADINA FERICIRII"


Zilele acestea am citit acest blog. Il recomand cu drag pentru ca si eu m-am regasit in el, si eu am o poveste si voi aveti o poveste, si eu am un plan, si eu VREAU.


http://gradina-fericirii.blogspot.ro/2013/08/acum-este-aur-la-rosia-montana-dar.html?spref=bl

Unii vor reusi, altii nu vor reusi. Unii vor crede ca e joaca, altii se vor documenta si se vor implica si vor transpira si vor izbandi.




In ce priveste Rosia Montana ma doare... Si durerea este si mai mare cand la cativa km de mica mea proprietate din Area zero, desteptii lumii deja au semnat sa foreze pentru gazele de sist.... Suntem asa de neputinciosi! Traiasca Republica Romana si conducatorii iubiti      :(





2 comentarii:

  1. Bine te-am găsit!
    Mă bucur să văd că încet-încet România capătă puls.
    Tot ceea ce îmi doresc este ca lucrurile să meargă pe drumul cel bun înainte de a fi prea târziu.
    Am tot răbdat prin faptul că nu am vrut ca pe blogul meu să dezbat vreodată alte probleme decât cele despre grădina mea. Am tras aer în piept și am mers mai departe de fiecare dată când prin atitudinea lor politicienii ne afectau direct dar acum s-a ajuns în cel mai grav moment.
    Practic putem fi dați afară de oricine și oricând. Asta nu e viață, acesta nu este un sistem bun și corect, iar noi, dacă acum când lucrurile se pot rezolva pașnic rămânem inerți, atunci nu suntem oameni ci un rezultat al nu știu cui... și ne merităm soarta.
    Sper, din tot sufletul, să facem toți parte dintre cei care se implică, au un plan și vor izbândi.
    Îți voi citi cu drag blogul și vreau să citesc și postările viitoare. Deci, adaugă opțiuni de abonare la ceea ce vei posta.
    Multă sănătate și fericire îți doresc!
    Cristi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Scoate „verificarea pe bază de cuvinte” de la comentarii. îngreunează foarte mult interacțiunea cu tine și cu ceea ce postezi.

      În tabloul de control al blogului, selectezi „Nu”:
      Setări-Postări și comentarii-Afişaţi verificarea pe bază de cuvinte.

      Ștergere